Info over retour sturen van je Dreadshop producten

Dreads retour sturen

Retour sturen

Zijn de producten niet naar je zin? Dan kan je gewoon het aankoopbedrag terug krijgen.

Hiervoor dien je in te loggen in je account.

 Zodra we je producten hebben ontvangen en gecontroleerd zullen wij de bestelling verwerken en het bedrag binnen 10 werkdagen terug betalen.

 Je kunt producten alleen retour sturen wanneer:

  • ze ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.
  • de bestelling niet langer dan 30 dagen geleden is ontvangen.
  • je de producten online hebt aangemeld.
  • ze niet op maat voor je gemaakt zijn. (bijvoorbeeld woldreads, kruldreads en dreadfalls)

 Hoe werkt het?

  1. Log in in je account en vraag een retour aan via de link 'Retour aanvragen'.
  2. Na controle zullen we je retour accepteren of weigeren, hier krijg je binnen 2 werkdagen een melding van via e-mail.
  3. In de bijlage van deze mail vind je je retourbon, print deze uit en voeg hem bij je pakket.
  4. Als je retour is geaccepteerd kan je de producten opsturen naar het onderstaande retour adres.
  5. Wij controleren de producten en betalen daarna het bedrag terug.

 Heb je vragen over het retour sturen van je producten?

Neem voor vragen contact op met orders@dreadshop.nl

Ruilen

Helaas kunnen we je product niet omruilen.

Als je toch liever een ander product wilt ontvangen, stuur het product dan retour en plaats via de website een nieuwe bestelling.

Retour adres

Stuur je producten naar:

Dreadshop
De Lasso-Zuid 15B
2371 EV Roelofarendsveen
Holland